پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 592136 تاریخ : 1400/09/27-14:46:06
,1,
مدیرعامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیک تأکید کرد

در بازدید از شعب گرگان و گنبد؛

مدیرعامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیک تأکید کرد

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب گرگان و گنبد، خواستار معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد گفت: همه شعب بانک دی به دستگاه های خوددریافت و خودپرداخت پول مجهز شده اند که این موضوع می تواند در کاهش مراجعه به شعب و انجام خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته نقش مهمی ایفا کند.

وی تصریح کرد: همچنین همراه بانک دی که با نام «دی جت» شناخته می شود، یکی از موفق ترین اپلیکیشن های بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، به صورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطه ای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیت ها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفت وگو پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن ها نظرخواهی کرد.
در این بازدیدها فریدون رشیدی، نایب رئیس هیئت مدیره و سرپرست معاونت اعتبارات، همت اله حسین زاده، معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری، معاون سرمایه انسانی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و امیر لعلی، مدیر امور روابط عمومی و ارتباط با مشتریان نیز حضور داشتند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران