به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از
روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع زاده در جلسهای که به عنوان دیدار نوروزی با کارکنان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: باید در ابتدای سال یاد و خاطره امام راحل و مجاهدتهای شهدا را گرامی بداریم که امنیت و آسایش امروز را مرهون جانفشانیهای آنان هستیم.
وی با ابراز امیدواری از اینکه سال جدید سال ظهور حضرت ولیعصر(عج)، سال موفقیتهای بیشتر برای مردم ایران و به ویژه خانواده گروه مالی دی باشد، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر انتخاب نامی اقتصادی برای سال 95 نشان دهنده اهمیت و اولویتی است که نیاز امروز جامعه ماست و باید همه در این مسیر گام برداریم و برای تحقق دغدغههای ایشان و برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور ابتدا از خود شروع کنیم.
شفیعزاده با اشاره به انتخاب نام برای هر سال و اولویتهای تعیین شده افزود: در حالی طی یک دهه گذشته موضوع اقتصاد هدفگذاری شده است که پیش از آن موضوعات فرهنگی، علمی و مذهبی مورد توجه بودند. در همه این بخشهای پیشرفتهایی حاصل شده اما تا زمانی که این مفاهیم به یک گفتمان ملی تبدیل نشود و همه خود را مخاطب قرار ندهند دستاوردهای حاصله دورتر خواهند بود.
وی با بیان اینکه بانک دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ نیز باید در مسیر اقتصاد مقاومتی هوشیارانه عمل کند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به لحاظ فردی و سازمانی معطوف به عملکرد ماست و ویژگی اصلی آن نیز مبتنی بودن بر دانش روز است. در این راستا یکی از مولفههایی که حتما باید مورد توجه و تاکید ما قرار گیرد افزایش بهرهوری است.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه اگر میخواهیم در حوزه اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید از خود به بپرسیم که ما در حیطه وظایفمان چه کردهایم، افزود: معمولا وقتی گفته میشود بهرهوری در ایران پایین است، دیگران را مقصر میدانیم و کمتر از خود میپرسیم که آیا خودمان مسئولیتپذیر هستیم یا خیر؟ در حالی که اگر این اتفاق بیافتد مطمئنا پیشرفتهای بسیار حاصل خواهد شد.
شفیعزاده با بیان آیاتی از قران کریم که مجاهدت در راه خدا را تجارتی سودمند میخواند، اظهار کرد: مفهوم آیات خداوند این است که مدیریت جهادی نجات بخش است و اگر با تلاش مضاعف همراه شود موفقیت نیز حاصل میشود.
وی تلاشهای انجام شده در بانک دی طی چند سال اخیر را ستودنی خواند و تاکید کرد: بانک دی همچنان در ابتدای راه قرار دارد و برای رسیدن به موفقیتهای بیشتر و کسب رضایت مشتریان و ذینفعان در سال 95 هم همچنان باید پرتلاش به مسیر خود ادامه دهد.