پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621868 تاریخ : 1401/09/22-11:37:26
,2,
مدیران استانی با کارکنان ارتباط بیشتری داشته باشند و مسائل و مشکلات آنان را حل کنند/ موفقیت های بانک با اتکاء به ظرفیت نیروی انسانی است که تداوم می یابد

مدیرعامل پست بانک ایران:

مدیران استانی با کارکنان ارتباط بیشتری داشته باشند و مسائل و مشکلات آنان را حل کنند/ موفقیت های بانک با اتکاء به ظرفیت نیروی انسانی است که تداوم می یابد

مدیرعامل پست بانک ایران در دومین نشست بررسی و رفع چالش های استان ها؛ در حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی که روز یکشنبه 20 آذر سال جاری در سالن آموزش بانک برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انسانی رکن اصلی هر سازمانی است و با محوریت سرمایه انسانی همه کارهای نشدنی انجام می شود، گفت: اعتقاد دارم سرمایه انسانی رکن اصلی هر بانکی است و با اتکاء به ظرفیت نیروی انسانی است که موفقیت های بانک تداوم می یابد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در ادامه با اشاره به اینکه امروز پست بانک ایران به سرمایه انسانی خود می بالد و باید ارزش آن را بداند و با هماهنگی و برنامه برای رشد و تعالی این سرمایه ارزشمند قدم برداریم.

وی با اشاره به تاکید بر اینکه علم اقتصاد دستیابی به خواسته ها با منابع محدود است، افزود: در بانک ما باید با همین منابع محدود به بهترین روش به این خواسته ها پاسخ بدهیم و سود بانک را نیز در نظر داشته باشیم و در نقطه ای آن را انجام بدهیم که صورت های مالی بانک نیز اصلاح شود و اگر این دقت نظر وجود نداشت، خرید ساختمان ستادی در استان ها، احداث ساختمان مرکزی بانک، مالکیتی کردن شعب و به روز کردن مطالبات انجام نمی شد.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه در همه این فرآیندها، همسویی خواسته های به حق همکاران و بانک در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: همیشه باید بین منافع بانک و درخواست های به حق همکاران هماهنگی را به وجود بیاوریم و با تدبیر این شرایط را مدیریت کنیم.
شیری با اشاره به تلاش همکاران و مدیران بانک از سال 1398 تاکنون گفت: این تلاش ها و وقت گذاشتن برای بانک، امروز نتیجه داده است و باید با تمرین ذهنی نیمه پر لیوان را ببینیم و بدانیم که با خواستن می توانیم به همه اهداف خود برسیم.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه مدیران شعب استان باید توجه بیشتری به همکاران شعب و بررسی درخواست های آنها داشته باشند تا کارکنان درخواست های خود را مستقیم با اعضای هیات مدیره در میان نگذارند، گفت: درخواست ها باید پس از چکش کاری و نهایی شدن به هیات مدیره منتقل شود و مدیران میانی باید اشراف بیشتری به درخواست های همکاران داشته باشند.
وی افزود: اعضای هیات مدیره بانک باید به موضوعات کلان تری بپردازند و این مدیران میانی هستند که باید مسائل جزیی تر را ساماندهی کنند و انتظار دارم همه مدیران با اشرافی که در حوزه استان و ادارات دارند با پرسنل و معین استان خود مراوادت بیشتری داشته باشند و مسائل را حل کنند.
شیری با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیشتر مسائل و مشکلات بانک با توجه به بررسی ها و اقداماتی که صورت گرفته، برطرف شده است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که حل نشده باقی مانده بود، موضوع صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک بود که امروز ساز و کار مشخصی پیدا کرده است و کسی که سهامدار است می تواند از ارزش روز مبلغ ریالی سهام خود بصورت بر خط اطلاع داشته باشد.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه حوزه نیروی انسانی خط قرمز بنده است، ادامه داد: همه مدیرانی که مسئولیت دارند و مدیر شعب و معین استانی هستند، باید به موضوعات به طور مستمر اشراف کاملی داشته باشند و با شفافیت به آنها پاسخ دهند.
وی افزود: اول باید از خودمان شروع کنیم، باید همه موضوعاتی که در بانک وجود دارد را یاد بگیریم و بر اساس ظرفیت هایی که بانک دارد نسبت به تقویت، مدیریت و کنترل این موضوعات توجه کنیم؛ زیرا اعتقاد دارم سرمایه انسانی رکن اصلی هر بانکی است و براساس ظرفیت نیروی انسانی است که موفقیت های بانک تداوم می یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران