پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490057 تاریخ : 1398/06/04-15:55:12
,2,
مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ دادند

مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ دادند

مدیران ارشد بانک ملی ایران امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس این بانک، با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه ، حبیب الله خالصی رییس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی آقایی رییس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید جعفریان رییس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت 8 تا 10 صبح امروز پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک بودند.

همچنین از ساعت 13 تا 15 نیز مدیران بخش های اعتباری و ارزی بانک از جمله فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و عباس پیروزی رییس اداره کل بررسی طرح ها در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر رییس اداره کل ضمانتامه های ارزی، سید سعید وکیلی رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و مهدی پاشازاده معاون اداره کل خارجه بانک به سوالات مشتریان درخصوص مسائل ارزی پاسخ دادند.

همچنین محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان بانک به همراه معاونان و کارشناسان خود پاسخگوی سوالات مختلف همکاران بودند.

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 با 60 خط تلفن از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران