پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176323 تاریخ : 1394/09/07-06:36:02
,17,10025,
مدیر عامل بیمه «ما» ؛ توسعه صنعت بیمه با آموزش بازاریابی نوین محقق می‌شود

مدیر عامل بیمه «ما» ؛ توسعه صنعت بیمه با آموزش بازاریابی نوین محقق می‌شود

مدیر عامل بیمه «ما» در دیدار خود با علیرضا هادی مدیر عامل بیمه سرمد تاکید کرد :با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه ای و آموزش درست شاخصه‌های آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق نمائیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، مدیران عامل شرکت‌های"ما" و سرمد درنشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه در خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بیمه‌ای و برنامه خدمت رسانی سریع و کارشناسی به بیمه‌گذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.

علیرضا هادی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد : شرکت‌های بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمه‌ای خود و تلاش در جهت گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.

مدیر عامل بیمه «ما» نیز  گفت : درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه  با ورود شرکت‌های جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سخت تر از پیش نموده است.لذا ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیک‌های نوین در کسب و کار بیمه‌ای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیک‌های فنی و مدل‌های خدمات رسانی به بیمه گذاران بیش از پیش احساس می گردد.

وی در ادامه افزود:شرکت‌های بیمه‌گر می‌بایست توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد می‌شود.

صفدری اظهار داشت: دراین صورت اگر بازاریابی و کسب مهارت‌ها را یک تمرین حرفه ای بدانیم و به باز آموزی مهارت‌ها اهمیت دهیم نیمی ازراه را پیموده ایم.همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی نوین بیمه‌ای و آموزش درست آن  می‌توانیمافزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت  را تحقق بخشیم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران