پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 124162 تاریخ : 1394/01/26-10:08:52
,1,16,17,
مدیر عامل بانک صادرات ایران بر توسعه بانکداری الکترونیک تاکید کرد

به منظور خدمت رسانی حداکثری به مشتریان

مدیر عامل بانک صادرات ایران بر توسعه بانکداری الکترونیک تاکید کرد

مدیر عامل بانک صادرات ایران همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان گیلان، ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان این بانک بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی تاکید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان گیلان ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان این بانک بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین و کاهش حضور مشتریان در شعب تاکید کرد. 
  وی با اشاره به اینکه پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیکی محسوب می شود گفت: با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیکی یافته است. 
لـله گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک ها شلوغی و تجمیع فعالیت ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس تلاش خواهد شد تا با بستر سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.
وی با اشاره به مزایای بانکداری نوین افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان جزء اولویت های این بانک در سال جاری است.
مدیر عامل اضافه کرد: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون 75 درصد فعالیت های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می شود بر این اساس توسعه بانک داری مجازی در اولویت برنامه های بانک می باشد. 
گفتنی است بانک صادرات ایران با 2700 شعبه در سراسر کشور، 470 هزار و 500 دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، 414هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران