به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی این شرکت در این آیین معارفه با قدردانی از کارکنان، اعلام کرد: خوشبختانه بیمه البرز در سال 99 عملکرد بسیار خوبی داشته و هم اکنون دومین شرکت بیمه سودده در صنعت بیمه است. در دو ماه ابتدای سال جاری نیز تولید حق بیمه شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 101 درصد رشد داشته است.
مجید نادری با بیان این که تغییرات در سطوح مختلف سازمانی لازمه فعالیت سازمان ها است، گفت: ما همیشه آماده پذیرش تغییرات هستیم و انتخاب آقای سعید حاجیان، مدیر سابق امور شعب و شبکه فروش به عنوان دستیار معاونت بازاریابی و فروش انتخاب مناسبی است چون وی نزدیک به سه دهه در بیمه البرز فعالیت کرده و همیشه در جایگزین پروری تلاش کرده و همیشه نگاه منطقی به مناطق و شعب شرکت دارد و به همین دلیل به عنوان دستیار معاونت بازاریابی و فروش و در حوزه ای فراتر از امور شعب و شبکه فروش به عنوان بازوی شبکه فروش مستقیم و غیرمستقیم کشور فعالیت خواهد کرد.
وی همچنین درباره انتخاب حسن آشیانی، رییس سابق شعبه تبریز به عنوان مدیر امور شعب و شبکه فروش، گفت: وی فردی مدیر و مدبر است و از آنجایی که مدیریت امور شعب و شبکه فروش حلقه ارتباطی صف و ستاد شرکت است، انتخاب آقای آشیانی از سوی مدیرعامل و هیات مدیره به عنوان مدیر این مدیریت، انتخاب شایسته ای است چون وی به دلیل فعالیت گذشته اش در شعب، مسایل و مشکلات شعب را به خوبی می شناسد.
وی ابراز امیدواری کرد با این انتصاب ها، بیمه البرز بتواند به اهداف مدنظر خود در سال 1400 دست یابد و رشد 150 درصدی تولید حق بیمه محقق شود.
غلامحسین آقاخانی، معاون فنی بیمه البرز نیز در آیین معارفه دستیار معاونت بازاریابی و فروش و مدیر امور شعب و شبکه فروش تاکید کرد: تغییر افراد در سطوح و ارکان شرکت ها گریزناپذیر است و جابجایی بین مدیریت ها، حرکت رو به رشد برای شرکت ایجاد می کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه اهداف خوبی از سوی مدیران ارشد شرکت برای فروش بیمه نامه در نظر گرفته شده است و امیدوارم این تغییرات، راه دستیابی به اهداف مدنظر را هموار سازد.
محمد پوررحیمی، معاون بازایابی و فروش نیز با قدردانی از عملکرد سعید حاجیان، مدیر سابق امور شعب و شبکه فروش که به عنوان دستیار معاونت بازاریابی و فروش منتصب شده است، انتخاب وی را انتخاب شایسته ای دانست که می تواند با تجارب خود به توانمندسازی شبکه فروش کمک کند.