پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 102913 تاریخ : 1393/09/19-01:04:06
,1,16,17,
 تکریم و احترام ؛ مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان بانک شهر

محمودی خبر داد‌:

تکریم و احترام ؛ مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان بانک شهر

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر‌، تکریم و احترام را مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان این بانک دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، علیرضا محمودی با بیان این مطلب گفت‌: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته‌ از مشتریان این بانک‌، تکریم و احترام مهم‌ترین ویژگی بانک شهر است و 68 درصد از پاسخگویان ،علت مراجعات خود به بانک شهر را تکریم و احترام مـــــــدیران و کارکنان به مشتریان می دانند.
وی افزود‌: بر اساس این نظر سنجی که در مهر و آبان ماه 93 از مشتریان پایدار همه شعب انجام گرفته ، میزان رضایتمندی مشتریان و شهروندان تماس گیرنده با سامانه 8655 از نحوه رسیدگی، پیگیری و پاسخگوئی در این سامانه رشد چشمگیری داشته است .
به گفته محمودی، این افزایش رضایتمندی ، نتیجه مدیریت علمی و نواندیش در بانک و نیز وجود هـــمدلی و همکاری واحدهای مختلف و همراهی مدیران و کارکنان بانک شهر بوده است .
وی در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون جهت توسعه همه جانبه و افزایش اثر بخشی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گام‌های مؤثری برداشته  شده است‌، ابراز امیدواری کرد تا با جلب مشارکت بیشتر و رضایتمندی مشتریان ، بانک شهر بتواند به دستاوردهای ارزشمندی در الویت اول بانک که همان تکریم و احترام به مشتریان است ، دست یابد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران