به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، علیرضا محمودی با بیان این مطلب گفت: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از مشتریان این بانک، تکریم و احترام مهمترین ویژگی بانک شهر است و 68 درصد از پاسخگویان ،علت مراجعات خود به بانک شهر را تکریم و احترام مـــــــدیران و کارکنان به مشتریان می دانند.
وی افزود: بر اساس این نظر سنجی که در مهر و آبان ماه 93 از مشتریان پایدار همه شعب انجام گرفته ، میزان رضایتمندی مشتریان و شهروندان تماس گیرنده با سامانه 8655 از نحوه رسیدگی، پیگیری و پاسخگوئی در این سامانه رشد چشمگیری داشته است .
به گفته محمودی، این افزایش رضایتمندی ، نتیجه مدیریت علمی و نواندیش در بانک و نیز وجود هـــمدلی و همکاری واحدهای مختلف و همراهی مدیران و کارکنان بانک شهر بوده است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون جهت توسعه همه جانبه و افزایش اثر بخشی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گامهای مؤثری برداشته شده است، ابراز امیدواری کرد تا با جلب مشارکت بیشتر و رضایتمندی مشتریان ، بانک شهر بتواند به دستاوردهای ارزشمندی در الویت اول بانک که همان تکریم و احترام به مشتریان است ، دست یابد .