به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در ابتدای این نشست، مدیر عامل بیمه میهن در بیاناتی کوتاه ضمن تاکید بر ارزش خدمات شرکت های بیمه در جامعه بدون نیاز به کمک مالی دولت، از مدیران روابط عمومی دعوت کرد تا در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات صنعت بیمه اقدام نمایند و با ایجاد بستر خبری مناسب در جهت ارائه تصویری روشن تر از خدمات شرکتهای بیمه کوشش نمایند.
ایشان در ادامه با اشاره به سابقه طولانی مدت ودرخشان صنعت بیمه در ایران که حتی از کل عمر بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بیشتر می باشد افزودند: با توجه به عدم وابستگی مالی صنعت بیمه به دولت، شرکتهای بیمه با پوشش دادن بسیاری از ریسکهای موجود به اقتصاد ملی و سلامت روانی خانواده ها خدمت کرده و خوشبختانه اوضاع این صنعت نسبت به دیگر صنایع بسیار بهتر بوده و می بایست به اینکه در چنین صنعت فاخری کار می کنیم افتخار نماییم.
در ادامه مدیران روابط عمومی در جهت توسعه فرهنگ سازی بیمه و تبلیغات در رسانه ها، مسایلی را با مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی مطرح کردند که مقرر گردید این مسائل در کارگروه های تشکیل شده مشترک عنوان شده و نتایج آن جهت پیشبرد اهداف مورد بحث در جلسات آتی کارگروه ها اعلام شود.