پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350874 تاریخ : 1397/03/28-10:05:14
,10025,
مجوز ادامه فعالیت در بیمه های ثالث را کسب کرد

بیمه نوین برای سال 97

مجوز ادامه فعالیت در بیمه های ثالث را کسب کرد

ابوالفضل جهاندیده: کسب مجوز ادامه فعالیت بیمه نوین در رشته ثالث ناشی از عملکرد مناسب، سرعت بررسی و پرداخت خسارات در شرکت بیمه نوین است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، ابوالفضل جهاندیده، مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه نوین ضمن اعلام خبر اعطای مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی درخصوص ادامه فعالیت در رشته ثالث برای این شرکت گفت: طبق ماده پنج قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال 1395 و آیین نامه اجرایی آن، برای فعالیت در این رشته تنها شرکت بیمه دولتی کشور اجازه فعالیت در این بخش را دارد و باقی شرکت ها برای انجام هر گونه فعالیت در این حوزه باید برای اخذ مجوز از بیمه مرکزی اقدام کنند که تاکنون برای فعالیت در بخش بیمه های ثالث در سال 97 تنها شرکت بیمه نوین موفق به دریافت این مجوز شده است.

وی درخصوص شرایط مورد بررسی برای احراز این مجوز بیان کرد: مواردی مانند توانگری مالی شرکت، داشتن نیروی انسانی توانمند، برخورداری از ظرفیت های صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین سابقه پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه جزو مواردی است که از سوی بخش حاکمیتی برای اعطای این مجوز مورد اشاره و بررسی است.

جهاندیده در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه شرکت بیمه نوین طی سه سال اخیر در پرداخت خسارت عملکرد  خوب و قابل قبولی داشته است به طوری که با هدف گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته خسارات بدنی در کوتاه ترین بازه زمانی به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه نوین در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی اصلی ما در بخش اتومبیل، براساس مشتری مداری باتکیه بر خدمات پس از فروش و خدمت رسانی به بیمه گذاران و زیان دیدگان هدف گذاری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران