پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584779 تاریخ : 1400/04/23-09:09:54
,10027,
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسماری برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسماری برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آسماری منتهی به 30 /12 / 1399، صبح امروز دوشنبه 22 تیر ماه 1400 با حضور 92?31 درصد صاحبان سهام در هتل همای تهران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، در این جلسه که با رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی و با حضور نماینده بیمه مرکزی، حسابرس، بازرس قانونی و سایر اعضای مجمع برگزار شد، ابتدا خلاصه ای از گزارش هیئت مدیره درباره عملکرد سال 99 شرکت قرائت شد.

در این گزارش به مواردی از جمله افزایش حق بیمه تولیدی به بیش از دو هزار و 470 میلیارد ریال با رشد 79 درصد نسبت به سال قبل، پرداخت بیش از یک هزار و 310 میلیارد ریال خسارت، پرداخت بیش از یک هزار و 160 میلیارد ریال خسارت درمان و اتخاذ تدابیر لازم و به هنگام برای ارائه خدمات با کیفیت به بیمه گزاران و نیز شبکه فروش اشاره شد.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری نیز در این جلسه به تشریح اهم دستاوردهای بیمه آسماری در سال گذشته پرداخت و با بیان این که بیمه آسماری توانسته است در سال مالی مربوط به گزارش، رکورد صدور 267 هزار فقره بیمه نامه را ثبت کند، گفت: ثبت افزایش سرمایه از 250 میلیارد ریال به 900 میلیارد ریال، اقدامی بود که جایگاه شرکت را به نقطه مطلوبی در بازار رساند.

علیرضا یزدان دوست با اشاره به راه اندازی سیستم LMS برای آموزش غیرحضوری کارکنان و نمایندگان و نیز بازنگری در طرح بیمه های درمان خانواده به منظور تطبیق آن با شرایط بیماری کرونا به عنوان بخشی از اقدامات کلیدی انجام شده در این سال، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه فروش، مدیریت موثر بر وجوه نقد شرکت به منظور افزایش سپرده گذاری ها و پرداخت به موقع خسارت ها، انتخاب درست ریسک و دریافت چندین لوح تقدیر و تندیس در حوزه مشتری مداری در همین سال محقق شده است.

وی همچنین راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و شعب، راهبری کمیته وصول مطالبات و بهینه سازی فرایند بازیافت خسارات قابل پیگیری را از جمله برنامه های این شرکت برای سال جاری اعلام کرد.

در ادامه جلسه، بازرس قانونی و حسابرس به قرائت گزارش صورت های مالی شرکت پرداخت.

بهنام ایثاری رئیس هیئت مدیره شرکت کمک رسان ایران بعنوان یکی از سهامداران عمده شرکت نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، کارکنان و شبکه فروش شرکت، ابراز امیدواری کرد بیمه آسماری بتواند در آینده نزدیک قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

بهزاد ایثاری رئیس مجمع شرکت بیمه آسماری نیز در این جلسه با تقدیر از پشتیبانی سهامداران و بیمه مرکزی، رقابت با حدود 20 شرکت بیمه در مناطق آزاد را بسیار سخت و نفس گیر خواند و با بیان این که حذف برخی از معافیت های مالیاتی شرکت های مناطق آزاد، روند بیمه گری را برای این شرکت ها پیچیده کرده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت بیمه آسماری به اعتبار قابل قبولی دست یافته است و از آن جا که نمونه واقعی بخش خصوصی محسوب می شود، با استفاده از ظرفیت های جدید سرمایه گذاری، سرعت حرکت خود را در بازار بیمه کشور بیشتر خواهد کرد.

همچنین پیشنهاد هیئت مدیره برای تقسیم سود 81 میلیارد ریالی میان سهامداران تصویب شد.

با تصویب سهامداران، آقایان بهزاد ایثاری، آیت کریمی و کمک رسان ایران برای دو سال دیگر به عنوان اعضای هیئت مدیره این شرکت انتخاب شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران