پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189060 تاریخ : 1395/02/09-10:27:14
,1,
مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد

مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد

مجمع عمومی عادی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با حضور سهامداران این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید.

در این مراسم سید رضا ابراهیمی حسنی نیارکی مدیرعامل شرکت ضمن تشریح عملکرد شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در سال گذشته به لزوم بهره‌مندی از ابزار نوین ارتباطی در ارایه خدمات به تماس گیرندگان این شرکت اشاره کرد و گفت: زیر ساخت مناسب برای ارایه خدمات با کیفیت در شرکت فراهم است و امروز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز از طریق ابزارهای متنوع ارتباطی فراهم شده است.
وی گفت: تلفن، ایمیل، سایت شرکت و ارسال پیامک از جمله ابزارهایی است که تماس گیرندگان می‌توانند از طریق آنها با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنند.
در ادامه سعید نعمتی گیو قائم‌مقام شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین نیز طی سخنانی گفت: این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مشتریان می‌باشد.
وی به نقش سرمایه انسانی در ارایه خدمات با کیفیت در مراکز پاسخگویی اشاره کرد و گفت: تاکنون با هدف توانمندسازی کارشناسان پاسخگویی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین 413 نفر ساعت آموزش بدو خدمت و 2 هزار 88 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شده است.. 
وی تاکید کرد: خدمات شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در قالب سه گروه تخصصی به بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین و یک بانک خصوصی ارایه می‌شود.
شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با ارایه خدمات در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌‌ روز با هدف سهولت دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‌رسانی به مشتریان بانک اقتصادنوین در سه گروه امداد مشتریان و کارت، امداد پذیرندگان و امداد شعب در قالب یک مرکز امدادرسان (Help Desk) راه‌اندازی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 167
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران