به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورتهای مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید.
در این مراسم سید رضا ابراهیمی حسنی نیارکی مدیرعامل شرکت ضمن تشریح عملکرد شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در سال گذشته به لزوم بهرهمندی از ابزار نوین ارتباطی در ارایه خدمات به تماس گیرندگان این شرکت اشاره کرد و گفت: زیر ساخت مناسب برای ارایه خدمات با کیفیت در شرکت فراهم است و امروز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز از طریق ابزارهای متنوع ارتباطی فراهم شده است.
وی گفت: تلفن، ایمیل، سایت شرکت و ارسال پیامک از جمله ابزارهایی است که تماس گیرندگان میتوانند از طریق آنها با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنند.
در ادامه سعید نعمتی گیو قائممقام شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین نیز طی سخنانی گفت: این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مشتریان میباشد.
وی به نقش سرمایه انسانی در ارایه خدمات با کیفیت در مراکز پاسخگویی اشاره کرد و گفت: تاکنون با هدف توانمندسازی کارشناسان پاسخگویی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین 413 نفر ساعت آموزش بدو خدمت و 2 هزار 88 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شده است..
وی تاکید کرد: خدمات شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در قالب سه گروه تخصصی به بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین و یک بانک خصوصی ارایه میشود.
شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با ارایه خدمات در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با هدف سهولت دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاعرسانی به مشتریان بانک اقتصادنوین در سه گروه امداد مشتریان و کارت، امداد پذیرندگان و امداد شعب در قالب یک مرکز امدادرسان (Help Desk) راهاندازی شد.