به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک سامان، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه و خاص، با اشاره به ویژگیهای خاص این خدمت تصریح کرد: در خدمت مباشر بورس، بانک با همکاری شرکتهای حرفهای و متخصص گروه مالی سامان، امور اجرایی مرتبط با سرمایهگذاری مانند حضور در مجامع، پیگیری امور مربوط به افزایش سرمایه و دریافت سود، ثبت و گردش حسابهای سرمایهگذاری، گزارش سود و زیان و مواردی از این دست برای مشتریان انجام میدهند.
مدیر امور مشتریان ویژه و خاص بانک سامان گفت: نقش بانک در این خدمت کنترل کیفی و ایجاد هماهنگی است و قرارداد همکاری به صورت مستقیم بین مشتری و مباشر منعقد میشود.
حیدری افزود: با استفاده از این خدمت، مشتریان نیازی به صرف زمان برای امور اداری و اجرایی مربوط به سبد سرمایهگذاری خود ندارند و میتوانند این وظیفه را به متخصصان گروه مالی سامان بسپارند.
مشتریان ویژه و خاص بانک سامان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت میتوانند به دفاتر بانکداری اختصاصی بانک یا بانکداران ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با شماره تلفن 22662105-021 داخلی 5 تماس بگیرند