به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، داوران این همایش پس از بررسی «فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری در مورد محصول و فرایندهای مرتبط، اقدامات پیشگیرانه موفق ناشی از تجزیه و تحلیل های آماری نتایج، و اصلاح فرایندها برای افزایش اثربخشی و کارایی» شرکت کنندگان در بخش مسابقه این همایش، بیمه کوثر را واجد این لوح دانستند.
هیات داوران عملکرد شرکت ها را در چهار محور ارزیابی کرد که از «کیفیت خدمات درک شده (براورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری)، وفاداری مشتری، میزان رضایت مشتری، نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان» تشکیل می شود.
بیمه کوثر چند سال است که در بخش تبلیغات، روابط عمومی و امور مشتریان جوایز متعددی را هم در صنعت بیمه و هم در سطح ملی دریافت کرده است که نشانگر اثربخشی برنامه هایی است که تاکنون انجام شده است.
هدف همه این دستاوردها کمک به شرکت برای رسیدن به اهدافش است چرا که در صنعت بیمه، اگر نتوان عوامل رضایت مشتری را شناخت و برای افزایش رضایتش تلاش کرد، نه تنها به مشتریان این صنعت اضافه نمی شود بلکه به مرور مشتری خود را از دست می دهد. بر اساس همین، معاونت ارتباطات تمام تلاش خود را می کند تا با جلب رضایت مشتری و رفع مشکلات در ارایه خدمات، نقش خود را در افزایش فروش و سوداوری شرکت ایفا کند.