به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، براین اساس اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و اپلیکیشن سکه همراه پست بانک ایران با ارائه تمامی خدمات رایج بانکی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین 3 هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده و هموطنان می توانند در این مقطع از آنها بهره مند شوند.
بنابراین گزارش: مشتریان پست بانک ایران می توانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاه ها و بدون حضور در شعب و باجه های بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.
همچنین مشتریان پست بانک ایران می توانند برای اطلاع از نحوه بهره مندی از سامانه های یادشده به وب سایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه کرده و از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.
گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی می تواند در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان درسطح کشور مؤثر باشد.