پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582609 تاریخ : 1400/03/26-11:44:59
,1,22,
لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه آذربایجان و کردستان در مسیر رضایت مندی مشتریان

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه آذربایجان غربی و کردستان تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه آذربایجان و کردستان در مسیر رضایت مندی مشتریان

مدیرعامل بانک سینا به همراه جمعی از معاونین و مدیران بانک، از شعب منطقه آذربایجان غربی و کردستان بازدید و با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در منطقه در مسیر رضایتمندی مشتریان، تلاش جهت افزایش سهم بازاری بانک را ضروری خواند.

به گزارش بانک و صنعت ، دکتر ایمانی در جمع همکاران باجه چالدران و شعبه خوی ابراز کرد: کارکنان بانک همچون دیگر نیروهای خدوم جامعه از هیچ خدمتی برای تامین رضایت مندی مشتریان دریغ نکرده و دلسوزانه در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور که از اهداف اصلی بانک سینا به شمار می رود، خدمت رسانی می کنند.
مدیرعامل بانک سینا از تلاش های همکاران باجه چالدران و شعبه خوی که موفق به کسب مقام دوم در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شدند، قدردانی کرد.
وی در ادامه این سفر یک روزه با حضور در شهرستان ماکو و اطلاع از نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی این منطقه بر اهمیت ایجاد شعبه در این شهرستان مرزی و استفاده مطلوب از توانمندی های این منطقه تاکید کرد.
مدیرعامل بانک سینا از شعبه فرهنگیان ارومیه نیز بازدید کرد و اظهار داشت: عملکرد مناسب همکاران در اعطای تسهیلات و ارتقاء توانایی های شعب و افزایش سهم بازار بانک سینا از اهداف عالی این بانک است.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ارومیه گفت: افزایش اختیارات مناطق و شعب فرصت مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است و به همین منظور جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری پیشران حرکت رو به جلو و موفقیت بانک است.
دکتر ایمانی در حاشیه این مراسم بر لزوم افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و بیان داشت: پیشرفت بانک از مسیر رضایتمندی مشتریان محقق می شود و این امر بیش از پیش تصویر روشنی از بانک به عموم جامعه به نمایش می گذارد.
وی با تاکید بر ضرورت شفافیت عملکردها و مشتری مداری همکاران شعب افزود: این مهم در سایه همدلی و با تلاش جمعی به دست می آید و امیدواریم با سعی و کوشش شبانه روزی، شاهد ارائه بهترین خدمات بانکی به مشتریان خود باشیم.
در جریان این بازدید رزمی عضو هیئت مدیره، یزدیخواه معاون شعب و مناطق، مروج معاون مالی و سرمایه گذاری، جعفری معاون سرمایه های انسانی و همچنین مدیر منطقه آذربایجان غربی و کردستان حضور داشتند و ضمن بازدید از شعب، با همکاران گفتگو کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران