به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، کامبیز مطلق معاونت فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر افزود: در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان بانک و ارتقای کیفیت خدمات بانکی الکترونیکی، کلیه سامانه ها و درگاه های الکترونیک بانک به مدت 12 ساعت از ساعت 23/00 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت قطع می باشد.
معاون فناوری اطلاعات بانک هم چنین تصریح کرد: به روز رسانی خدمات الکترونیکی بانک در راستای افزایش سرعت و کیفیت در درگاه های الکترونیکی بانک مانند " جی بی نت" ، "جی بی تل" دستگاه های خودپرداز و سایر سرویس ها و با هدف تحقق انتظارات و توقعات مشتریان انجام می شود.
وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی کلیه مشتریان بانک ابراز امیدواری کرد با ارتقای کیفیت خدمات بانکداری خدمتگزار بهتری برای جامعه و هم وطنان باشیم.