پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267842 تاریخ : 1395/12/18-14:21:52
,10028,10029,
فعالیت در روابط عمومی بدون عشق و شناخت معنا ندارد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همایش سراسری روسا و کارشناسان روابط عمومی:

فعالیت در روابط عمومی بدون عشق و شناخت معنا ندارد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کار در روابط عمومی را مجداهدانه و ایثارگرانه دانست و گفت: فعالیت در این واحد بدون عشق و شناخت معنا ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در همایش سراسری روسا و کارشناسان روابط عمومی های بیمه، درمان و شرکت های تابعه سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان "شبکه های اجتماعی و کارکردهای روابط عمومی" برگزار شد؛ اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.

وی با تأکید بر اینکه همکاران روابط عمومی بایستی در جریان مسائل سازمان باشند، گفت: بدون شک حوزه ای که وظیفه اطلاع رسانی را در سازمان بر عهده دارد، بایستی از مسائل سازمان آگاهی کافی داشته باشد.

دکتر نوربخش با تاکید بر اینکه عملکرد روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کاملا راضی کننده است، افزود: ماموریت های حوزه روابط عمومی در سازمان به صورت مطلوبی انجام شده است.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمانی اقتصادی و با کارکرد اجتماعی است، گفت: مهمترین تولید این سازمان ایجاد امنیت اجتماعی است و بدون تردید فعالیت و عملکرد این سازمان بایستی به نحوی باشد که منجر به ایجاد هیچگونه تشویش و دغدغه ای در بیمه شدگان نشود.

 وی با بیان اینکه اتفاقات اواخر دولت گذشته امنیت خاطر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را مخدوش کرد، افزود: در آن دوره سازمان مقر بی امنیتی شد و از امنیت اجتماعی فاصله گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهبود و ارتقاء وجه این سازمان را از مهمترین اولویتها برشمرد و گفت: مهمترین هنر ما به عنوان کارگزاران نظام این است که مسائل و مشکلات به مردم منتقل نشود.

دکتر نوربخش ادامه داد: مردم در تمام صحنه ها در زمان انقلاب و دفاع مقدس و در تحریم های اقتصادی و هجمه های فرهنگی کار خود را در پشتیبانی از نظام انجام داده اند و این مردم مستحق آن نیستند که مشکلات مدیران به آنها بازگردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قانون گرایی، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان استراتژی مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است، گفت: پاسخگویی مربوط به حوزه روابط عمومی است و سازمان باید همواره به افکار عمومی پاسخگو باشد.

دکتر نوربخش بر لزوم معرفی بیشتر سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه و همچنین مسئولین کشور تأکید کرد و گفت: تأمین اجتماعی آنگونه که باید در جامعه ما شناخته شده نیست و این واقعیت وجود دارد که حتی بسیاری از مسئولین نیز شناخت کافی از  این سازمان  وچالش های آن ندارند.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر جامعه با تأمین اجتماعی، اقداماتی برای وارد شدن مفاهیم مربوط به بیمه و تأمین اجتماعی به کتابهای درسی انجام شده است، اظهار داشت: در کتاب معلومات اجتماعی مدارس حتی یک درس درباره بیمه اجتماعی و بیمه وجود ندارد و در دانشگاهها هم همینگونه است. در این حوزه کار باید صورت گیرد و اقداماتی نیز در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه روابط عمومی این است که مخاطب شناسی کند و با بهره گیری از ابزار اطلاع رسانی مناسب برای برقراری ارتباط با جامعه هدف اقدام کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی و در فضای رسانه ای فعلی کاری بسیار کلیدی بر عهده دارد و امیدواریم با کاهش دغدغه های کاری همکاران این حوزه شاهد ارتقاء هر چه بیشتر فعالیت روابط عمومی سازمان باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران