همچنین آخرین مهلت دریافت اسناد نیز 6 دی ماه تا ساعت 19 و زمان بازگشایی ساعت 10 صبح 18 دی ماه اعلام شده است.برنده این مزایده نیز 19 دی ماه معرفی می شود.
برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می گیرد و کلیه مراحل فر آیند مزایده شامل خرید
و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجوه هزینه مربوط ) پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ،ارسال پیشنهاد
قیمت ،بازگشایی پاکات ،اعلام به برنده و واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر است.
پیشنهاد می شود علاقمندان به شرکت در این مزایده با توجه به تنوع کالاها ، قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید کنند.
علاقمندان به شرکت در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن ) با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه به شماره 41934-021 و دفتر ثبت نام اصفهان به شماره 88969737 –85193768 تماس حاصل کنند.