به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی؛ اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص در سی و یکمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی مهمان ناصرالدین اسلامی فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی بود.
در این رویداد، رواقی با اشاره به ارتقاء فرآیندهای ثبت، بررسی و پرداخت هزینه های بیمه های درمان بیمه رازی گفت: برنامه ریزی مجموعه بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک حرکت در مسیر دیجیتالی شدن است که در این رابطه واحد بیمه های اشخاص با تکیه بر امکانات به روز صنعت بیمه و بیمه رازی، سامانه جدیدی را برای ثبت هزینه های درمان بیمه گذاران انتخاب کرده است.
سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص بیمه رازی ادامه داد: از دلایل انتخاب سامانه اخیر می توان به امکانات به روز، امکان استفاده آسان کاربران از برنامه و اعلام به لحظه اطلاعات ثبت، بررسی و پرداخت هزینه های درمان بیمه گذاران اشاره کرد.
او با تاکید بر اینکه واحد بیمه های اشخاص به دنبال معرفی بیمه نامه های جدید است، گفت: سامانه سیناد از حدود دو ماه پیش به کار گرفته شده است.
رواقی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقاء فرآیند ارزیابی، ارزیابی و اعلام هزینه پرداختی در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد که در ماه های آینده مدت زمان بررسی، تعیین هزینه و پرداخت هزینه بیش از گذشته کاهش می یابد.
سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص بیمه رازی با اشاره به اینکه دوره های بازآموزی برای همکاران شعب در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در راستای آشنایی هرچه بیشتر نمایندگان و بیمه گذاران دوره های آموزشی برخط و حضوری برگزار می شود تا فرآیند ثبت اطلاعات از سوی بیمه گذاران با کمترین مشکلی انجام شود.
همچنین رواقی در رابطه با اعلام نرخ از سوی شعب و ستاد در بازار رقابتی صنعت بیمه گفت: آئین نامه اعلام نرخ در رابطه با بیمه های اشخاص با تغییرات خیلی جزئی طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و در کنار آن نرخ های درخواستی که در حدود اختیار شعب نباشد باید ظرف مدت 24 ساعت از سوی ستاد به شعب و نمایندگان اعلام شود که این موضوع با جدیت از سوی ستاد پیگیری می شود.
سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص در واکنش به این موضوع که برخی از نرخ های اعلامی رقابتی نیست، خاطرنشان کرد: بیمه رازی با توجه به شرایط صنعت، میزان همکاری بیمه گذار با شرکت بیمه رازی و خدمات اعلامی در قرارداد منطقی ترین و رقابتی ترین نرخ را اعلام می کند.
او تاکید کرد: بیمه رازی به هر قیمتی به دنبال جذب پرتفو و فروش بیمه نامه نیست بلکه به دنبال ارائه خدمات به روز، متنوع و متمایز است.
بر اساس این گزارش در حاشیه سی و یکمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی، مراسم قرعه کشی به مناسبت روز مادر برگزار و به 20 نفر از بیمه گذاران و نمایندگان خانم به قید قرعه کارت هدیه اهدا گردید.
لازم است ذکر شود که قرعه کشی شنبه های طوفان اینستاگرامی نیز برگزار و آقای سید سلمان ثارالله برنده یک عدد پاوربانک گردید.