به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، حمید رضا نجف پور کردی - معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک - گفت: با توجه به اینکه برخورداری از بانک اطلاعاتی صحیح از مشتریان می تواند موجب ارتقاء برنامه ریزی برای ارتباط متقابل، شناخت سپرده گذاران، آگاهی از انتظارت آنان و طراحی محصولات و خدمات مطابق خواسته آنها شود، لذا از مشتریان عزیز تقاضا داریم با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به شعبه افتتاح کننده حساب خود مراجعه و این بانک را برای تکمیل مشخصات خود یاری رسانند.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش و کوشش تمامی همکاران و برنامه ریزی مدیران تا کنون ده میلیون نفر از هموطنان عزیز به این بانک اعتماد کرده و در سطح 800 شعبه در سراسر کشور حدود 14 میلیون فقره انواع حساب افتتاح نموده اند.
نجف پور ادامه داد: افزایش توانمندی و ارتقاء بنیه مالی خانوارها و همچنین توانمند سازی بنگاه های اقتصادی برای ارتقاء شاخصهای اقتصادی چون افزایش تولید و اشتغال و رفاه هموطنان عزیز از بزرگترین اهداف این بانک است و مدیران و کارکنان این بانک تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود و همچنین ارتقاء جایگاه آنان بکار بسته اند و مشتری را بعنوان بزرگترین سرمایه خود قلمداد می کنند.
معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک اظهار داشت: تا کنون برنامه ها و طرحهای متعددی برای رفع نیازها و انتظارات مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان در بانک مهر اقتصاد طراحی شده که در طول سال ها فعالیت این بانک اجرایی شده اند.
نجف پور در ادامه ابراز داشت: در بخش پرداخت وام و تسهیلات نیز این بانک دارای تجربه ارزشمندی بوده و با هدف افزایش توان مالی مشتریان حقیقی و تامین مالی برای حمایت از شرکتها و کارگاههای تولیدی و تقویت سرمایه در گردش آنها و همچنین شراکت با سازمانها و وزارتخانه ها در طرحهای عظیم استانی و ملی اقدام به ارایه خدمات متعدد نموده و تا کنون مبلغ 350 هزار میلیارد ریال به 3 میلیون و 446 هزار نفر پرداخت کرده است.
وی تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیکی نیز بانک مهر اقتصاد با داشتن شبکه گسترده ای از ابزارهای ارائه خدمات جزء برترین بانکهای کشور در حوزه بانکداری الکترونیک است.