به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی بود تا این شرکت بیمه ای با حضوری موثر در میان شرکتهای بورسی، بانک و بیمه ها ضمن تعامل موثر با رقباء در بازارهای مالی، محصولات نوین خود را به مخاطبین عرضه کند.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه معلم طی چهار روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن پاسخگوئی به سوالات بسیار مراجعین درخصوص شرایط بیمه عمر، شرایط دریافت نمایندگی از این شرکت و دریافت اطلاعات از طرح های خاص و نوین خود، اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطبان قرار داد.
این گزارش می افزاید، از آنجا که بیمه معلم با نگاهی عملیاتی به فاینکس 2019 در این رویداد سالانه شرکت کرد، با میز خدمات انلاین در قالب سرویس های متنوعی چون:
صدور بیمه نامه شخص ثالث / صدور بیمه نامه طرح های جامع با همکاری اپلیکیشن روبیکا در سه طرح (طلایی، نقره ای و برنزی) / سنجش رضایت مشتریان خسارت دیده/ ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات مشتریان، ارایه گردید که خدمات قابل توجهی به مراجعین صورت پذیرفت.
گفتنی است، میز خدمات آنلاین بیمه معلم در حال تکمیل است و اقدامات جدیدی بدان اضافه می شود که در گزارش های آتی اطلاع رسانی می گردد.