به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در این نشست کوتاه، ابوالفضل شهابی وش، مدیر روابط عمومی شرکت با تقدیر از عملکرد مطلوب و هوشمندانه نهاد ناظر برای راهبری صنعت راهبردی بیمه در مسیر درست، به جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای بیمه کوثر اشاره کرد و ضمن تشریح خلاصه ای از آخرین شرایط شرکت گفت: پاسخ گویی به موقع و مسئولانه شرکت بیمه کوثر هنگام وقوع خسارت در هر نقطه از کشور، بر اساس سیاست قطعی شرکت در ارائه خدمات خرسندساز و در نتیجه جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد. خوشبختانه با همین سرمایه ارزشمند اعتماد مشتریان توانسته ایم در زمینه سودآوری نیز توفیقات خوبی را کسب کنیم که خود مقدمه تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و بهنگام و توسعه فعالیت های شرکت در ابعاد مختلف بیمه گری و سرمایه گذاری است.