وی همچنین افزود: تجربه تکمیل و بررسی پرونده های مربوط به تسهیلات طرح های ملی و اشتغال زایی موجب گردیده دانش سازمانی مرتبط با بررسی پرونده های کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای بزرگ و اثرگذار توسعه ای در اقتصاد منطقه ای صاحب نقش و جایگاه ویژه ای در منطقه جغرافیایی خود گردیده اند.
مهدیان بابیان این که مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گام های توسعه ای منطقی پی برده اند افزود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با بهره گیری از اصول مشتری مداری، به ویژه در روان سازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در گره گشایی از مشکلات مردم پیشگام باشند.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفه ای گفت: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق اجرای صحیح آیین نامه ها و بخشنامه های ابلاغی امکان پذیر است و از ظرفیت های متعدد قانونی می توان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس های تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از وضعیت شعب، مشکلات احتمالی و نقطه نظرات همکاران مطلع گردید و توصیه هایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.
مهدیان افزود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و ملاقات چهره به چهره با همکاران مهیا نمی باشد، تماس های تلفنی تا حدی می تواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و بررسی مشکلات و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.