به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,بررسی وضعیت عملکرد دستگاه های خودپرداز بانک سینا در سه ماهه اول سال، حاکی از فعال بودن این دستگاه ها در 97 درصد طول زمانی دوره مورد بررسی بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا به نقل از معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، بررسی عملکرد دستگاه های خودپرداز این بانک در سه ماهه اول سال جاری نشان می دهد در بدترین حالت (ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل برای خودپردازهای خارج از شعبه) بیش از 97 درصد طول زمانی دوره مذکور، خودپردازهای بانک در حال سرویس دهی بوده است.
این امر با توجه به میانگین موجود در سیستم بانکی در سطح مناسبی است که برای افزایش این سطح نیز برنامه اجرایی مانیتورینگ شبانه روزی در دست اقدام است.