به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر هادی حق شناس بیان داشت: عملکرد خوب این بانک موجب رضایتمندی مردم شریف استان گلستان شده است.
وی افزود: سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی متنوع و قرض الحسنه بانک مهرایران مشکلات عدیده مردم استان را رفع نموده و در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی موثر عمل کرده است.
در ادامه، صالحی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گلستان نیز گزارشی از عملکرد بانک ارائه نمود و گفت: باتوجه به افزایش استقبال آحاد جامعه از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک، به منظور تسهیل در اراده خدمات بانکی به مشتریان، مراجعین و متقاضیان به دنبال تحقق بانکداری تمام هوشمند هستیم و در این راستا اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.
وی افزود: بانک مهر ایران از سال گذشته توسعه بانکداری دیجیتال و حذف کاغذ از چرخه عملیات بانکی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا با راه اندازی سامانه میعاد، دیجیتالی نمودن بایگانی شعب و ایجاد امکان افتتاح حساب از طریق موبایل بانک، فرایند ارائه خدمت به مشتریان را با سرعت بیشتری انجام می دهد.