در این نشست احمد خداپسند مسئول قرارگاه اربعین بیمه معلم، حمیدرضا محمدی معاون امور عتبات و عالیات و اسماعیل رستمی سرپرست توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز حضور داشتند.
حسینی با اشاره به میزان رضایت زائران از خدمات بیمه ای در مراسم اربعین امسال گفت: براساس گزارش های میدانی و مشاهدات عینی، متوجه شدیم که زائران از کیفیت خدمات بیمه ای رضایت بیشتری داشتند و با همت بیمه معلم، صنعت بیمه توانست نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.
مفید امینی نیز در ادامه این نشست اعلام کرد: ارائه خدمات بیمه ای به زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که تلاش شد با افزایش کیفیت خدمات، قدردان این فرصت مغتنم و ارزشمند باشیم.
مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از همکاری و همراهی همکاران سازمان حج و زیارت اظهار داشت: بدون تردید، به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ بدون همکاری سازمان حج و زیارت و هلال احمر و سایر نهادها میسر نمی شد و همراهی تمام ارکان این سازمان ها با بیمه معلم سبب شد، اربعین سال 1403 نقطه عطفی در صنعت بیمه محسوب شود.
امینی در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از رئیس سازمان حج و زیارت از همراهی و همکاری این سازمان طی برگزاری مراسم اربعین قدردانی کرد.