پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8950 تاریخ : 1392/04/16-01:20:43
,1,
پست بانک دارای فرهنگ سازمانی و چشم انداز قوی است

علی نعمتی:

پست بانک دارای فرهنگ سازمانی و چشم انداز قوی است

پست بانک ایران دارای فرهنگ سازمانی و چشم انداز قوی است زیرا سرویس های مختلف پولی و بانکی را دراقصی نقاط کشور ارائه می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: علی نعمتی عضو هیات مدیره این بانک در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: استخراج دانش نهان افراد و تلفیق آن با تجربه موجب ایجاد فضای رقابتی در سازمان ها می شود. بنابراین ضرورت دارد هریک از افراد تجارب خود را در اینگونه هم اندیشی ها دراختیار سایر افراد قرار دهند. 

وی افزود: کوچکترین تغییر در یک بانک موجب تغییر در طیف عظیمی از مشتریان می شود و باید توجه داشته باشیم که چگونه از امکانات موجود به ویژه منابع انسانی در راستای وفادارساختن مشتریان به بانک استفاده نمائیم.
نعمتی اظهار داشت: پست بانک امروزه با ایجاد 10هزار دفترخدمات بانکی روستایی و 4 هزار دفترخدمات بانکی شهری و مستقل و 400 شعبه در جایگاه ویژه ای قرار دارد که در توسعه آن بسیار موثر است.
عضو هیات مدیره پست بانک عنوان کرد: این بانک به عنوان بانک ایران محدود به قشر خاصی نیست بلکه همه طبقات جامعه را پوشش می دهد و تنها بانک خرده بانکدار است که در سطح کشور خدمت رسانی می کند.
وی تصریح کرد: امروزه در دنیا شبکه های بانکی برای هر طیفی خدمات جدید و خاصی ارائه می کنند و نیازهای آنان را به دقت شناسایی کرده و پاسخ می دهند.
نعمتی با اشاره به لزوم حضور راهنمای مشتریان در شعب بانک ها گفت: نیازهای هریک از مشتریان نباید در باجه های مشترک انجام شود بلکه باید برای آنان باجه های ویژه و اختصاصی ایجاد شود و این ظرفیت در پست بانک نیز وجود دارد.
عضو هیات مدیره تاکید کرد: هدف از ارائه خدمات ویژه به مشتریان، وفادار ساختن آنان است چون مشتری وفادار به راحتی با یک بانک قطع ارتباط نکرده و حتی آن را به دیگران نیز معرفی می کند.
نعمتی خاطرنشان ساخت: پست بانک با توجه به حضور در شهرها و روستاها همواره خود را به قوی ترین ابزار بانکی کشور مجهز می کند زیرا در شرایط فعلی ابزار تجهیزمنابع و مصارف آن در روستاها و شهرها متناسب با شرایط جامعه تغییر کرده و هر یک ویژگی خاص خود را داراست.
وی درپایان ضمن تاکید بر راه اندازی بانکداری شرکتی و ارائه خدمات متنوع به تمامی اقشار جامعه گفت: پست بانک به عنوان یک بانک تجاری همواره در عرصه های بانکداری الکترونیکی پیشرو بوده و باید تلاش کنیم با ارتقاء سامانه های الکترونیکی همچنان در این مسیر پیشرو باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران