به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امیرعباس منوچهری اظهار داشت: در راستای سیاست های اعلامی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه هر چه بیشتر نسخه الکترونیک در سطح کشور و با توجه به اینکه امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی به هنگام ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک (ep.tamin.ir) فراهم شده است، ثبت نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان، امکان پذیر شده است.
وی افزود: حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم از جمله اخذ شماره شبای بانک رفاه و تکمیل فرم بازدید اولیه از مطب (پروانه مطب، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، ساعات فعالیت مطب و غیره) اقدام لازم انجام می شود.
گفتنی است؛ از زمان ثبت نام، متقاضی، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی محسوب شده و اولین پرداخت برخط حق الزحمه ویزیت و خدمات، پس از بازدید اولیه که بیش از پنج روز کاری نخواهد بود، با رعایت سایر ضوابط و مقررات انجام خواهد پذیرفت.