به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت احترام به حقوق مشتری و شهروندان اظهار کرد: تدوین برنامههای جامع و استراتژیک، به منظور جذب و نگهداشت و توسعه مشتریان بانک ، در کنار راه اندازی سامانه 8655 در راستای پاسخگویی به مشتریان از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است .
وی با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیکی تصریح کرد : به کارگیری ابزارهای نوین بانکی به جای توسعه شعب فیزیکی و رشد بانکداری الکترونیکی از جمله اهدافی است که بانک شهر با جدیت دنبال میکند .
مدیر عامل بانک شهر در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مناسب به مشتریان در این بانک خاطر نشان کرد: اعتبارات و تسهیلات ریالی و ارزی درچارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی و با رعایت حقوق حقه و کامل سپرده گذاران ، به مشتریانی که طبق دستورالعملهای ابلاغی با بانک شهر مراودات پولی و مالی دارند ، انجام می شود.
وی با بیان این که مساعدت در تامین مالی تخصصی پروژههای شهری، از ماموریتهای تشکیل بانک شهر است ، افزود: در این زمینه و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی، جمع جبری منابع جذب شده هر شهردر جذب پروژههای اولویت دار، در راستای توسعه و عمران شهرها، به ویژه از طریق شرکتهای تابعه بانک که تخصصی هستند و میتوانند با ابزارهای نوین مالی ارزش افزوده بالایی را ایجاد کنند، به صورت جدی صورت خواهد گرفت .
پورزرندی با تاکید بر آنکه خط قرمز بانک شهر، رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ضوابط و مقررات بانک مرکزی است، تصریح کرد : بر این باوریم که رشد و توسعه بانک در سایه اجرای این قوانین محقق میشود و امیدواریم با اقداماتی که در راستای کمک به پروژههای شهری و جلب رضایت مشتریان انجام میشود ، علاوه بر نیل به اهداف اقتصادی بانک، گام موثری در سازندگی و عمران و آبادانی شهرهای کشور برداشته شود .