پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636172 تاریخ : 1402/02/30-23:48:13
,2,
عزم جدی بانک ملی ایران در ارائه به روز ترین و مدرن ترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب

عزم جدی بانک ملی ایران در ارائه به روز ترین و مدرن ترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب

بانک ملی ایران در طول ایام برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با تمام توان و بسیج امکانات به روزترین و مدرن ترین خدمات بانکی را به مراجعان و بازدیدکنندگان ارائه کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان بانک عامل و حامی این نمایشگاه برای نخستین بار با استقرار پیشرفته ترین تجهیزات بانکی موفق شد تا خدمات بانکی مورد نیاز مراجعان را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد تا بتواند رضایت حداکثری مراجعان را کسب کند.

در این نمایشگاه که امسال در مصلی تهران و با شعار« آینده خواندنی است» برگزار شد، بانک ملی ایران با حضوری پررنگ و فعال سعی کرد تا بتواند مراجعان و بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را از خود راضی نگاه دارد.

بانک ملی ایران با نصب و استقرار 15 دستگاه خودپرداز، 3 دستگاه خودروی سیار ، 8 دستگاه کیوسک غیرنقدی، 3 دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، 4 باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، 8 دستگاه SRS، 2 ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی کرد.

از طرف دیگر بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرد.

افزون بر این، بهره مندی بیش از 2500 نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید کتاب، توزیع بیش از 2 هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی در بین ناشران، پاسخ به سوالات بانکی بازدیدکنندگان، صدور صد ها کارت هدیه، امکان پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، ثبت نام در سامانه بام و بله و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از دیگر خدمات بانکی ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود.

بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب با بسیج امکانات و تجهیزات و استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی کامل ترین خدمات مالی را در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بی وقفه و به صورت مستمر به فعالان و علاقمندان به کتاب و موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه کرد تا بتواند با نمایش چهره ای شایسته و ارزنده از بانک در حوزه فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور ارزش آفرین و اثرگذار باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران