او با اشاره به اینکه مشتریان رازی در سال های اخیر به مشتریان وفادار تبدیل شده اند، خاطرنشان کرد: مسیر جدیدی در دو سال اخیر در بیمه رازی با تکیه بر پنج چرخش استراتژیک ایجاد شده که در این مسیر ارائه خدمات به مشتریان بر هر برنامه دیگری مقدم است.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی گفت: در سطح شعب و ستاد با توجه به مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت، ارزیابی و پرداخت خسارت به لحظه در کنار ارائه خدمات از اولویت های بیمه رازی است.

جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی در جامعه به عنوان بیمه ای متعهد شناخته می شود، یادآور شد: افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، وفاداری مشتریان را به همراه دارد و این موارد تاثیر قابل توجهی بر رشد جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه دارد.

مدیرعامل بیمه رازی جهت گیری اصلی شرکت بیمه رازی را ارتقا جایگاه دانست و بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید تمام ارکان سازمان شناخت کافی نسبت به اهداف شرکت داشته و در کنار آن در این مسیر قدم های هماهنگی برداشته شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: افق پیش روی بیمه رازی تبدیل شدن به هلدینگ در صنعت بیمه و ارائه خدمات در فضای سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه و … است که قدم های اولیه و طراحی زیرساخته ها متناسب با اهداف بلند مدت شرکت در حال حاضر صورت گرفته است.

جباری بیان کرد: نقشه راه شرکت که بر پایه پنج چرخش استراتژیک طراحی شده تاثیر قابل توجهی بر تحقق اهداف بلند مدت شرکت دارد که در این میان مشتری مداری و شعبه محوری از اولویت های اصلی شرکت محسوب می شود و اقدامات اخیر بیمه رازی همچون آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز در راستای اجرای هرچه بهتر این دو استراتژی است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: در کنار آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز، میزهای بیمه ای در سراسر کشور فعال خواهند بود و مدیران استانی و شبکه فروش شهرستان ها باید از ظرفیت میز بیمه ای و ارتباطات مشتریان بزرگ برای افزایش پرتفوی خود بهره لازم را ببرند.

او گفت: بیمه رازی در ماه های اخیر به سمت طراحی بسته و محصولات متنوع بیمه ای حرکت کرده که مدیریت فنی شرکت در آینده نزدیک با توجه به خواست و نیاز مشتری بسته های بیمه ای را معرفی و عرضه خواهد کرد، این موضوع در حالی بیان می شود که ایجاد نیاز، معرفی محصولات جدید و افزایش ضریب نفوذ بیمه با جدیت در دستور کار شرکت بیمه رازی قرار دارد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی با تاکید بر اینکه باید در ارائه خدمات و فروش بیمه نامه به تمام نیازهای فرد و سازمان توجه شود، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه شبکه فروش همواره به دنبال جذب مشتریان جدید است از این رو شرکت های بازرگانی صنعت بیمه باید برنامه مشخص و به روز برای حفظ و ارائه خدمات جدید به مشتریان فعلی داشته باشند.

جباری نوآوری و اصلاح روش ها را جان تازه ای برای فعالیت بنگاه های اقتصادی دانست و افزود: در صنعت بیمه باید فضای رقابتی سالم از سوی شرکت های بیمه ایجاد شود، زیرا در پی رقابت سالم رشد شرکت های بیمه و ارائه خدمات نوین محقق می شود.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: طراحی و اجرای جشنواره یکی از راه های دستیابی به رقابت سالم است که ایجاد انگیزه در شبکه فروش و مشتریان راه به همراه دارد.

او گفت: در کنار ارائه خدمات نوین و طراحی بسته های بیمه ای خاص برای مشتریان، باید بررسی و به روزرسانی در زمینه بیمه های عمومی صورت بگیرد که در این رابطه اقدامات مناسبی به صورت منطقه ای از سوی مدیریت بیمه های اتومبیل بیمه رازی انجام شده است.

مدیرعامل بیمه رازی آسیب شناسی در تعیین بازارهای هدف را یکی از مولفه های تاثیرگذار بر عملکرد شرکت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی های مهم شرکت تغییر از بیمه گری سنتی به بیمه گری برخط با تاکید بر فعالیت نمایندگان است.

جباری تصریح کرد: بیمه رازی در آینده بسیار نزدیک از سامانه تخصصی خود در زمینه مشاوره، صدور و بررسی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رونمایی خواهد که در مرحله نخست بخش درمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: پرونده بازی در زمینه پرداخت خسارت در انتهای سال از سوی شعب و واحدها وجود نداشته باشد و این مورد در حالی تاکید می شود که تغییری در سیاست های شرکت رخ نداده و سودآوری به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شده است.

او در انتها بیان کرد: اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل و کاهش ضریب خسارت و وصول مطالبات با جدیت پیگیری خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم مهدی معظمی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و آیناز فرزانه مقدم نیز به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی معرفی شدند.