به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر اصفهان، اظهار داشت: بانک ایران زمین به دنبال تحقق شعار بانکداری دیجیتال و دست یابی به چشم انداز سال 1400 و ارائه خدمات براساس نیاز مشتری است و در این راستا تمامی کارکنان میبایست نسبت به سیاستها و جهت گیریهای اساسی بانک در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به اهداف حساس و پیگیر باشند.
وی با بیان تغییرات در ارائه خدمات به مشتریان در بانکداری دیجیتال، تاکید کرد: در بانکداری دیجیتال ما به دنبال ارائه راههایی فراتر از ابزارهای بازاریابی برای فروش محصول به مشتری هستیم، ما به دنبال این هستیم که بانکداری را براساس تجربه مشتری توسعه دهیم و از این راه با تکمیل زنجیره ارزش، حس خوب استفاده از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کنیم.
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به تغییرات در صنعت بانکداری اظهار داشت نقش شعب در بانکداری دیجیتال و ارتباط آنها با مشتریان دچار دگرگونی بسیار است که سرعت ایجاد آن از پیاده سازی بانکداری الکترونیک بیشتر و ضرورت دارد همه همکاران بانک آماده این تغییرات بسیار مهم باشند و با ارائه خدمات و محصولات جدید در این دوره آموزشهای لازم را به مشتریان بانک ارائه نمایند.
معاون مدیرعامل در عملیات بانکی درخصوص برنامههای بانک و ظرفیتهایی که در مجموعه بانک وجود دارد وهمهوهمه آینده روشن و امیدوار کنندهای را نشان میدهد به همکاران نوید تازهای را ارائه نمودند و در پایان ایشان با تأکید بر جذب منابع اعلام کردند طرح تسهیلات کارساز و طرح ویژه وصول مطالبات به زودی به شبکه اعلام و امید است با تلاش همکاران شعب به اهداف مشخص شده برسیم و درخصوص برگزاری سمینار روسای شعب بانک نیز در نیمه اول دی ماه اشاره نمود.