به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، مهندس مهرانی عضو هیأتمدیره پستبانکایران در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به یکپارچهسازی سامانهها و استقرار سامانه جدید این بانک و تأکید بر توسعه خدمات، ارتقاء امنیت و سطح دسترسی مشتریان بانک در این سامانه اظهارداشت: خوشبختانه تغییر در نگاه مدیریتی در یکپارچهسازی سامانههای بانک و راهاندازی سامانه جدید موجب شد که این سیستم در سه محور؛ ظرفیتسازی، هوشمندسازی و خدمات بانکداری الکترونیکی توانمندیهای خود را انعکاس دهد.
وی افزود: مهاجرت از سامانههای قبلی به سامانه جدید با اختلالات محسوسی همراه بود که این امر با تلاش شبانهروزی مجموعه و صبوری مشتریان، دوره گذار خود را طی نمود و با پالایش اطلاعات سامانههای قبلی، یک بانک اطلاعاتی جامع تدوین و اطلاعات تمامی حسابها به درستی به نرمافزار جدید منتقل گردید.
عضو هیأتمدیره با اشاره به همپوشانی، یکسانسازی و روابط بین اطلاعات اظهار داشت: در این سیستم همه عملیات بانکی بصورت مکانیزه انجام میشود که هوشمندسازی جهت این امر بسیار مهم است.
وی افزود: یکی از مهمترین دغدغههای بانک در تغییر سامانه، درخصوص پرداخت یارانه یکمیلیون و 600 هزار خانوار بود که خوشبختانه در این زمان با صحت کامل انجام شد.
مهرانی در پایان تصریح کرد: نرمافزار جدید بانک بسیار توانمند در حوزههای ریالی و ارزی است که یکی از اولویتهای بانک در سال جدید توسعه این حوزه هاست و خوشبختانه هیچ محدودیتی در حوزه ارزی نداریم.