به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.
حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و امورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.
وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژه در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.
در این بازدید مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد.