2013/3/T30746065-2139127.jpg
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار:
طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان از ابتکارات موفق بانک انصار است
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار از اجرای موفق طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان این بانک خبر داد.
به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، سید حمید خالقی گفت: بانک انصار اولین بانکی است که یک خدمت ممتاز برای خرید و سپرده گذاری دانش آموزان به طور همزمان با عنوان قلک الکترونیکی را طراحی و در سطح گسترده اجرا نمود.
وی افزود: طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان با هدف فرهنگ سازی و ترغیب آینده سازان کشور به استفاده از خدمات نوین بانکی با سه ویژگی پس انداز، سود و خرید همزمان با روز دانش آموز کلید خورد.
خالقی در توضیح خدمات در نظر گرفته شده در این طرح، اظهار داشت: سپرده اندوخته بانک که در بلندمدت یکی از بهترین و سودآورترین سپرده ها برای مشتریان است، اولین و بزرگترین مزیت طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان می باشد.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار با بیان این موضوع که والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار نسبت به افتتاح سپرده اندوخته شش یا 10 ساله برای فرزندان خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: افتتاح سپرده پس انداز قرض الحسنه و صدور و تحویل آنی کارت به دانش آموز، دومین بخش خدمات قابل ارایه به مشتری در این طرح است.
خالقی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به عنوان یکی دیگر از خدمات در نظر گرفته شده در این طرح، گفت: بین مشتریانی که در طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان شرکت کرده و نسبت به افتتاح سپرده اندوخته و پس انداز قرض الحسنه و اخذ کارت اقدام نموده اند، مسابقه نقاشی با موضوعات محرم، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز برگزار و به 300 نفر (هر طرح 100 نفر) جایزه ارزشمندی اهدا می شود
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام