به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در گفت وگو برخط با معاونان و مدیران ضمن اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: این طرح در یک حرکت جهادی و اهدا ثواب آن به روح بلند شهید هم سنگرمان و همچنین افزایش رضایت ذی نفعان با تلاش روزانه اعضای شورای فنی سرپرستی ها اجرا می شود.
مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: مهم ترین دغدغه معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت پیگیری های منسجم و آگاهانه امور مشتریان و افزایش رضایت آنان است.
وی برگزاری شورای فنی سرپرستی ها در پایان هر روز کاری و بررسی و برطرف کردن مسایل ذی نفعان را بیانگر تشویش خاطر مدیران و کارشناسان شرکت در برابر کسب رضایت ارباب رجوع دانست و تصریح کرد: شایسته است کارشناسان فنی ستاد، سرپرستی ها و شعب با بهره مندی از خرد جمعی اعضای شورای فنی در اسرع وقت به مسایل ذی نفعان رسیدگی کنند.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش رضایت بیمه شدگان در بخش پرداخت خسارت، بیان کرد: افزایش پنج درصدی رضایت در این بخش از جمله برنامه های شرکت تا پایان سال است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان گفت: امید است که با نظرسنجی از ذی نفعان تا پایان سال شاهد افزایش خشنودی آنان باشیم.