پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354342 تاریخ : 1397/05/23-15:00:03
,10028,22,
طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران کلنگ زنی شد

با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران کلنگ زنی شد

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران از شرکت های متعلق به سازمان تامین اجتماعی(فاز دوم شرکت سولفات پتاسیم آرادان) با اعتبار 80 میلیارد تومان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و نماینده مردم گرمسار، ایوانکی و آرادان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی رستمی مدیر عامل و نایب رییس شرکت معدنی ملاح ایران در آیین کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: با راه اندازی این پروژه ظرفیت تولید 40 هزار تن سولفات پتاسیم، 15 هزار تن کلر کلسیم و 30 هزار تن اسید سولفوریک ایجاد می شود.

وی افزود: برای ساخت این پروژه 80 میلیارد تومان اعتبار ?زم دارد و در مدت 18 ماه تکمیل و بهره برداری می شود.
مدیر عامل شرکت معدنی ام?ح ایران با بیان اینکه این پروژه برای 100نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کند اع?م کرد: بالغ بر 250 نفر در این راستابه طور غیر مستقیم صاحب شغل می شوند.
وی با تاکید بر اینکه این شرکت وابسته به تولیدات داخلی است، اذعان کرد:تمام قطعات این شرکت در ایران ساخته می شود.
رستمی با اشاره به اینکه تولید داخلی به خوبی در این شرکت توسعه یافته است خاطر نشان کرد: در گرمسار ع?وه بر سولفات پتاسیم بالغ بر 70 هزار تن نمک خوراکی تولید می شود که 30 هزار تن از آن به خارج از کشور صادر می شود.
وی ابراز داشت: این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید 190 هزار تن سولفات سدیم در سال را دارد و بالغ بر 500 نفر اشتغال مستقیم و یکهزار و 500 نفر اشتغال غیر مستقیم دارد.

نماینده مردم گرمسار، ایوانکی و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:صندوق های بیمه ای که به اقشار ضعیف خدمت می کنند باید حمایت شوند و تنها صندوق بیمه ای که توانسته است در شرایط سخت اقتصادی امروز سر پای خود بایستد، سازمان تامین اجتماعی است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

دکتر غلامرضا کاتب افزود: 5 هزار میلیارد تومان مستمری در ماه توسط تامین اجتماعی پرداخت می شود که رقم سنگینی است.

وی ادامه داد: همواره دولت و مجلس تکالیفی بدون دلیل به سازمان تامین اجتماعی ایجاد کرده اند . خوشبختانه در برنامه ششم توسعه برای پرداخت بدهی های دولت به این سازمان برنامه ریزی های خوبی انجام شده است .

دکتر کاتب با بیان اینکه راه حمایت از تولید داخلی مبتنی بر سازمان های بیمه گر است، تصریح کرد: اگر حمایت از صندوق های بیمه ای انجام نشود حمایتی از تولید داخلی شکل نمی گیرد.

وی با قدردانی از سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در گرمسار و آرادان گفت: همچنین این سازمان در ایوانکی و گرمسار خدمات خوب درمانی ارائه می دهد و اقدام سازمان تامین اجتماعی در حذف دفاتر درمانی قابل تقدیر و شایسته است.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران