پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693381 تاریخ : 1403/05/24-18:33:40
,10026,
طرح تحول دیجیتال از سال گذشته آغاز شده است

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران:

طرح تحول دیجیتال از سال گذشته آغاز شده است

طرح تحول بیمه ایران از سال گذشته و در قالب برنامه ای شش محوری در بیمه ایران آغاز شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسینی لر ، معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با بیان مطلب، افزود: طرح تحول دیجیتال شامل شش گام در زمینه های زیرساخت ، مرکز داده ، شبکه و امنیت ، بهینه سازی فرایندها ، تحول در نظام آموزش و بودجه ریزی عملیاتی می باشد که از سال گذشته در بیمه ایران آغاز گردیده است.

وی افزود: برنامه ریزی انجام دادیم تا در ابتدا فرایندهای کاری به روز شوند و بهبود یابند و در مرحله بعد تحلیل و طراحی فرایندها صورت گیرد و نهایتا پیاده سازی نرم افزاری صورت گیرد.
وی با بیان این که، قبل از ورو به مرحله پیاده سازی، لازم است بهینه سازی و به روز رسانی فرایندها انجام گیرد، بیان داشت: نهایتا تحلیل و تغییر که در گام دوم دیده شده را پیاده سازی حواهیم کرد.
حسینی لر با بیان این که در گام سوم پایگاه داده ها یکپارچه می شوند، گفت: در گام چهارم مبحث ابزارهای هوشمند است که اکنون در بستر سامانه ایران من بخشی از عملیات بیمه گری در ان پیاده سازی شده و تا پایان سال تمام فرایند صدور و خسارت از طریق این سامانه خواهد بود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری با تاکید بر این که شبکه نمایندگی بررسی و آشنایی با سامانه ایران من را در اولویت برنامه های خود جهت آشنا کردن بیمه گذاران به خدمات بر خط بیمه ایران قرار دهد، ابراز داشت: تحول دیجیتال باید به شکلی صورت گیرد که بیمه گذاران تغییر فرایند بیمه گری را احساس کنند و نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشند.
حسینی لر در ارتباط با نقش و جایگاه شبکه نمایندگی در طرح تحول دیجیتال گفت: تحول دیجیتال ته تنها نقش نمایندگان را کمرنگ نمی کند بلکه با پیاده سازی بخش هایی هم چون دفتر نمایندگی دیجیتال به کاهش هزینه های آنان کمک خواهد کرد و قرار نیست این تغییرات اختلالی در فرایند کاری نمایندگان به وجود بیاورد.
وی ادامه داد: هدف از طرح تحول دیجیتال تسریع و سرعت بخشی به فرایندهاست و سعی بر آن است که میزان قطعی ارتباطات کاهش یابد.
حسینی لر در ارتباط با پنجره واحد و پیاده سازی آن در شعب، گفت: پنجره واحد در قالب یک طرح مجزا در بخش شعب انجام خواهد گرفت اما از سامانه ایران من نخواهد بود و در قالب دولت و کارمند ارایه می شود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری در ارتباط با نارضایتی نمایندگان از وجود استارتاپ ها و انحصار آنان گفت: بیمه ایران در یک فضای کاملا رقابتی و پویا فعالیت می کند و باید تلاش کنیم رقابت سالم را گسترش دهیم و آنچه که سیاست گذاری های شرکت در این بخش باشد و ابلاغ گردد، قطعا ورود پیدا خواهیم کرد.
وی با اذعان به این که ایجاد فضای باز و حرکت به سمت رقابت, به افزایش سهم بیمه ایران در بازار منجر خواهد شد، گفت: در بیمه ایران شورای راهبری و کمیته خلق محصول بیمه ایجاد کردیم و به این سمت در حال حرکت می باشیم که خدمات بیمه ای و نوین در بستر فناوری اطلاعات ارایه دهیم



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران