وی در ادامه با تاکید بر پیگیری مطالبات غیرجاری بانک توسط کارکنان تا حصول نتیجه، اظهار کرد: افزایش مطالبات غیرجاری، می تواند اثری جدی بر هزینه های بانک داشته باشد، از این رو باید موضوع پیگیری این مطالبات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در بخش دیگری از این دیدار به مسائل مربوط به مشتریان بزرگ بانک اشاره کرد و افزود: انتقال و پیگیری مشکلات مربوط به مشتریان بزرگ بانک از طریق ادارات امور شعب به اعضای هیات مدیره و هیات عامل، می تواند یکی از راهکارهای اصلی رفع چالش های مربوط به این مشتریان باشد.
عزیزنژاد همچنین در ادامه با تاکید بر تقویت روحیه مشارکت در میان کارکنان با هدف تسهیل و تسریع در امور مشتریان، اظهار کرد: حمایت از مشتریان اعتباری و قدیمی و جلوگیری از مهاجرت آنها به بانک های دیگر، همچنین ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان جدید از جمله اموری است که کارکنان بانک باید به عنوان اصلی ترین وظایف خود در دستور کار قرار دهند.
وی همچنین در خاتمه با اشاره به این که همه کارکنان بانک ملی ایران باید به رشد و اعتلای بانک و حفظ سرمایه ارزشمند آن که اعتماد مشتریان است کمک کنند.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اعتماد مشتریان مهم ترین دارایی و سرمایه بانک ملی ایران است و برای ادامه روند رشد و توسعه این بانک باید در راستای حفظ هرچه دقیق تر این سرمایه گام برداشت.