پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511025 تاریخ : 1399/01/09-15:54:35
,10025,
صنعت بیمه درسال 98 با پرداخت خسارت سیل افتخار آفرید

ارزیابی مدیرعامل تجارت‌نو از عملکرد صنعت بیمه در سالی که گذشت؛

صنعت بیمه درسال 98 با پرداخت خسارت سیل افتخار آفرید

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در ارزیابی عملکرد سال گذشته صنعت بیمه گفت: در سالی که گذشت صنعت بیمه تغییر خاصی نداشت. درجا زدن یا درنهایت عدم تحول می‌تواند یکی از تلخی‌های سال 98 برای این صنعت باشد. اما کارنامه خوبی که برای سیل ابتدای سال از خود ارائه داد از شیرینی های صنعت بیمه در سال گذشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، 

نیما نوراللهی در این خصوص افزود: عملکرد خوب صنعت بیمه در خصوص سیل سال گذشته از شیرینی های این صنعت است، خوشبختانه خسارت بخش اعظم هرآنچه که تحت پوشش بود پرداخت شد.
وی اظهار داشت: شرکت های بیمه‌ای این خسارت را از ظرفیت و منابع خودپرداخت کرده ونه تنها هزینه ای را بر دوش دولت نینداختند بلکه باری را از دوش دولت برداشتند.
مدیرعامل بیمه تجارت نو اظهار کرد: اینکه صنعت بیمه توانست در سیل ابتدای سال 98 و بعد از آن زلزله ای که در یکسری از استان های جنوبی و غربی کشور رخ داد به تعهدات خود عمل کرده و کارنامه موفقی داشته باشد از شیرینی های سال 98 درصنعت بیمه بوده است.
نوراللهی افزود: تمامی این حوادث و خسارت های متعددی که در سال 98 برای کشور به وجود آمد برای کل جامعه تلخ بود و جبران این خسارت ها از نظر هزینه فایده ای روی شرکت های بیمه ای هم تاثیرگذار بود.
وی با بیان اینکه مهمترین و اساسی ترین تلخی صنعت بیمه در سال 98 این است که هیچگونه اتفاق جدیدی در این صنعت رخ نداده گفت: در این سال هم صنعت بیمه به حفظ همان رویه های موجود ادامه داده وگرنه اینکه خسارتی پرداخت شود جزئی از ذات کار بیمه است وباید به درستی و به موقع انجام شود.
مدیرعامل بیمه تجارت نو تاکید کرد: درجا زدن یا در نهایت کارخاصی انجام ندادن یا تغییر رویه ندادن می تواند یکی از تلخی های سال 98 باشد اما یکسری اتفاقات خوب هم در صنعت رخ داد . از بابت نگاه جدیدی که به حوزه آی تی و تشکیل کمیته های تحول دیجیتال در برخی از شرکت ها اتفاق افتاده که در شرکت بیمه تجارت نو هم انجام شده اما برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز دارد و هزینه بر هم است.
تمدید بیمه نامه شخص ثالث، تدبیر کارآمد
نوراللهی همچنین درخصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شیوع این ویروس در کشور اتفاق سختی است که پیش آمده و با توجه به اینکه تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم باهم همگرا شدند تا این ویروس را شکست دهند، صنعت بیمه هم با تدبیر بیمه مرکزی در هماهنگی که با شرکت های بیمه ای داشت برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث تا سه ماه آینده به بیمه گذاران مهلت داده است.
وی گفت: این راهکار از جمله تمهیدات خوبی است که برای مردم در نظر گرفته شده اما یکسری بار مالی برای شرکت های بیمه ای به همراه دارد که بابت آن شرکت های بیمه ای هماهنگی های لازم را با بیمه مرکزی خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو بیان کرد: بیمه نامه هایی که توسط شرکت های بیمه ای صادر می شود مبلغی در حدود 4 هزارمیلیارد تومان بوده که بعد از صدور بیمه نامه نمایندگان و شبکه فروش شرکت های بیمه ای باید از بیمه گذاران خود اخذ کنند . مدت زمانی‌که این مبلغ می‌ماند برای شرکت های بیمه ای هزینه دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران