به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده در جمع مدیران ستادی و استانی این بانک گفت: تشکیل کانون های همیاری اعتباری نیز بر اساس نیاز و اولویت های بانک در مسیر طراحی شده است.
وی پیش نیاز اولیه کانون های همیاری اعتباری را عضویت در کانون های همیاری اجتماعی دانست و اظهارداشت: اعضای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، اعضای کانون های کاروزندگی، سهامداران بانک و حامیان خاص چهار گروهی هستند که می توانند عضو کانون های همیاری اعتباری شوند.
حسین زاده در ادامه بااشاره به اهمیت #اعتبارسنجی در #بانکداری_اجتماعی بر به عضویت درآمدن اعضا در سامانه مرآت تاکید کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت حرکت بیش ازپیش در مسیر بانکداری الکترونیک را خواستار شد و گفت: هدف ما ارایه خدمات #آسان و #ارزان است و تمامی مدل های طراحی شده در راستای دستیابی به این مهم است.