پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492566 تاریخ : 1398/08/01-16:32:51
,2,
شعب ممتاز و مراکز استان‌ها، مامور اجرای بانکداری شرکتی

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد:

شعب ممتاز و مراکز استان‌ها، مامور اجرای بانکداری شرکتی

مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: تمام شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور و شعب مراکز استان‌ها به اضافه 13 شعبه منتخب تهران مامور ارایه خدمات بانکداری شرکتی به متقاضیان هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت روابط عمومی بانک مسکن, محمدحسن علمداری، با اشاره به اینکه توسعه ارایه خدمات بانکداری شرکتی در بانک مسکن با مصوبه هیات مدیره بانک از سال گذشته در اولویت قرار گرفت، افزود: امسال نیز این موضوع با اولویت از سوی شعب منتخب دنبال می‌شود و تعدادی از شعب منتخب برای جذب مشتریان حقوقی که نمره قابل قبولی در اعتبارسنجی بانک به دست می‌آورند، بازاریابی کرده و خدمات بانکداری شرکتی را به آنها معرفی می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش شعب مامور به ارایه خدمات بانکداری شرکتی، تا پایان امسال بر تعداد مشتریان خدمات بانکداری شرکتی این بانک افزوده شود.

به گفته وی، در سال 97 فقط 13 شعبه در این حوزه فعالیت می‌کردند که با تدبیر هیات مدیره تعداد این شعب امسال به حدود 60 شعبه افزایش یافته است.

علمداری در توضیح خدمات بانکداری شرکتی اظهار کرد: بانکداری شرکتی ارایه خدمات ویژه به مشتریان ویژه بانکی است. بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایت مندی از بانک ارتقا خواهد یافت.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خاطرنشان کرد: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» به مشتری واگذار می‌شود، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود با ترک تشریفات اداری عادی و در کوتاه‌ترین زمان بهره‌مند می‌شود. این خدمات می‌تواند مواردی از قبیل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست را شامل شود.

وی در خصوص نحوه انتخاب مشتریان بانکداری شرکتی توضیح داد: بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند. هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال در زمان درخواست خود استفاده کنند.

علمداری خاطرنشان کرد: بانکداری شرکتی خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری را به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری خاص قابل بهره‌برداری باشد.

به گزارش هیبنا، در حال حاضر «بوتان»، «صبانفت» و «کاشی تبریز» از مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران