به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران؛ اسحق طاهری، مدیر شعب استان مازندران، در سمینار هم اندیشی که با حضور مدیرعامل، مدیران ادارات ستاد مرکزی و جمعی از کارکنان صف و ستاد استان برگزار شد اظهار داشت: مشتریان بانک در مازندران به 23 هزار و 840 نفر رسیده است و درصدد هستیم تعداد مشتریان تا پایان سال به 30 هزار نفر برسد.
وی با بیان اینکه بازاریابی های صورت گرفته در استان موجب رشد منابع شده است، تصریح کرد: مدیریت شعب مازندران توانسته است 50 درصد از هدف جاری، 80درصد از اهداف حمایتی و 73 درصد از سیر صعودی منابع پس انداز را محقق کند.
وی پایداری منابع بانک قرضالحسنه مهر ایران در مازندران را غیر شکننده دانست و تاکید کرد: 90 درصد بسترهای خدمات بانکداری الکترونیک را در مازندران ایجاد کردیم؛ به گونه ای که هم اکنون در افتتاح حساب آنلاین رتبه 5 کشور را به دست آورده ایم که تا پایان سال رتبه اول تا سوم را کسب خواهیم کرد؛ در اینترنت بانک نیز رتبه چهارم کشور و موبایل بانک رتبه هشتم کشور را به دست آوردیم.