پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399017 تاریخ : 1397/07/23-12:55:24
,17,
شرکت ملی پست رتبه نخست ارزیابی عملکرد را در بین دستگاه های تابعه وزارت کسب کرد

شرکت ملی پست رتبه نخست ارزیابی عملکرد را در بین دستگاه های تابعه وزارت کسب کرد

شرکت ملی پست در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی، رتبه نخست ارزیابی عملکرد در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی را در بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  ارزیابی عملکرد در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی انجام می شود که در بخش درون سازمانی هر دستگاه موظف به تهیه شاخص های کمی و کیفی قابل سنجش و سپس ارزیابی عملکرد مجموعه واحدها براساس آن خواهد بود.

وی افزود: در بعد برون سازمانی، شاخص هایی از سوی مراجع ذی صلاح کشور برگرفته از "قانون مدیریت خدمات کشوری، برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری، سیاست های کلی نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری، بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره ابلاغی و..." تعیین و کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به محقق نمودن اهداف آن شاخص ها می باشند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سپس گفت: بر این اساس از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور با برگزاری جشنواره شهید رجایی در شهریورماه هر سال مصادف با هفته دولت تمامی وزارتخانه ها و سازمان ها برابر شاخص های ذکر شده مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند.

هادوی با تصریح این نکته که ارزیابی عملکرد یک سازمان در حوزه فعالیت آن امری حیاتی است اظهار داشت: از آن‌جا که یک سازمان متشکل از اجزا و بخش‌های مختلف می‌باشد، برای اطمینان از میزان موفقیت سازمان می‌بایست به ارزیابی میزان تطابق و کارایی عملکرد این اجزا بر مبنای شاخص های ارزیابی  و در جهت اهداف استراتژیک و برنامه راهبردی سازمانی اقدام نمود. بر همین اساس برای ارزیابی یک سازمان، استفاده از نتایج ارزیابی کارکنان و سازمان ضروری است که با انجام آن، صلاحیت، خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ی مدیریت و مجموعه مشخص خواهد شد.

هادوی با اشاره به این که کسب این رتبه در نتیجه رهنمودهای مدیرعامل و به یمن تلاش های صورت پذیرفته در مجموعه شرکت ملی پست حاصل شده افزود: شبکه پستی همواره از نظر شاخص های ارزیابی سرآمد است و امیدواریم با تلاش بیشتر و دقت در انجام امور، بار دیگر شاهد این موفقیت در سال های آتی باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران