پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225552 تاریخ : 1395/06/29-11:40:32
,10025,
شرکت بیمه معلم رتبه سوم رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرد

شرکت بیمه معلم رتبه سوم رضایتمندی مشتریان را از آن خود کرد

بیمه معلم روی سکوی سوم رضایتمندی مشتری ایستاد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه معلم، پژوهشی که به سفارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و توسط پژوهشکده بیمه انجام شد این نتیجه را نشان می دهد.

شاخص های این ارزیابی شامل پاسخگویی، دانش کارکنان، محیط فیزیکی، کیفیت ارتباط با مشتری، سادگی و سرعت پرداخت خسارت، سرعت صدور، تناسب شرایط بیمه نامه با نیاز مشتری، ارائه اطلاعات مناسب به مشتری هنگام صدور بیمه نامه، حق بیمه پرداختی، تبلیغات صحیح، ارائه اطلاعات مناسب به مشتری هنگام پرداخت خسارت، رسیدگی به شکایات و میزان خسارت دریافتی بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران