پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388333 تاریخ : 1397/07/15-15:39:38
,6,
شرکت ایساکو، آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

شرکت ایساکو، آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

آزمون الکترونیکی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این آزمون به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، طی دو مرحله در روزهای 11 و 12 مهر به صورت الکترونیکی اجرا شد و در روزهای 18 و 19 مهر ماه نیز به شکل کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.

در آزمون الکترونیکی مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با هم‌قطاران خود پرداختند. در بخش کتبی نیز استادکاران فنی (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) شرکت خواهند داشت.

برای شرکت در این آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبت‌های متفاوت برای هر یک از 4 شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، به‌صورت الکترونیکی پاسخ دادند.

از مزایای برگزاری این آزمون‌ها تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص به‌روزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دوره‌ها و آزمون‌ها کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های آموزش و آزمون را در پی دارد.

 بنابراین گزارش، نتایج این آزمون‌ها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامه‌ریزی و اجرای این آزمون‌ها علاوه «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.

گفتنی است این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما از سال گذشته همگام با فراگیر شدن سیستم‌های آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و کتبی برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 188
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران