به گزارش شارا، دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مهرماه 1391 فرصت دارند برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
مهدی باقریان افزود: آثار جشنواره روابط عمومی های برتر در زیربخش های پژوهش، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، کتاب و بروشور پذیرفته، ارزیابی و جایزه اهدا می شود.
وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از مدیران حامی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد، ادامه داد: برای نخستین بار امسال نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.
دبیر کل کنفرانس روابط عمومی گفت: انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید، صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.
باقریان در پایان تصریح کرد: فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در حد فاصل سال 1390 تولید شده باشند