پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:در دومین روز از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان این بانک که در مرکزخدمات مشتریان صورت گرفت، آقایان مجاهدی معاون اعتبارات و خالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات در مرکز خدمات مشتریان این بانک حضور یافتند و ضمن گفتگوی صمیمانه با تماس گیرندگان به سئوالات آنان پاسخ داده و پیشنهادهای ایشان را برای بررسی و مطالعه و پیگیری های لازم اجرایی دریافت کردند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک انصار : تماس گیرندگان، ضمن قدردانی از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد، درخصوص محصولات وخدمات نوین بانک، کاهش نرخ سودبانکی و راهکارهای جبران این کاهش برای به سپرده گذاران با مدیرکل بازاریابی و تبلیغات و درباره شرایط جدید پرداخت تسهیلات درپی کاهش نرخ سودهای بانکی و نحوه برخورد متصدیان شعب با مشتریان با معاون اعتبارات به گفتگو نشسته و نظرات خود را به منظور بهبود روندهای جاری ارایه دادند.
شایان ذکراست که طرح گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان که از سال 1393 به اجرا درآمده، طی دوسال گذشته با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان وکارکنان این بانک مواجه شده و تداوم اجرای آن در سالجاری را درپی داشته است.