پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591690 تاریخ : 1400/09/14-13:13:57
,10027,
شخصی سازی محصولات و خدمات، هوشمندشدن عملیات بیمه گری و خسارت، بازاریابی موثر و ارتقای کارایی؛ مهمترین آثار تحول دیجیتال در صنعت بیمه

دکتر حمید کردبچه در افتتاحیه دومین روز بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه:

شخصی سازی محصولات و خدمات، هوشمندشدن عملیات بیمه گری و خسارت، بازاریابی موثر و ارتقای کارایی؛ مهمترین آثار تحول دیجیتال در صنعت بیمه

دکتر کردبچه در افتتاحیه دومین روز بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه گفت: دیجیتال سازی لزوما به معنای حذف فرایندهای آنالوگ نیست بلکه به معنای افزایش درجه اثرگذاری فرایندهای دیجیتال در فعالیت های سازمان است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، در مراسم افتتاحیه دومین روز همایش، ضمن قدردانی از مشارکت پرشور صنعت بیمه در برنامه های 13 آذر، به ارائه سخنرانی با محوریت نقش نهاد تنظیم گر در بحث تحول دیجیتال پرداخت.

رئیس بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، ضمن اشاره به مفاهیم تحول دیجیتال در صنعت بیمه گفت، آنچه به عنوان تحول دیجیتال در صنعت بیمه مطرح است، همان گذار از فرایندهای آنالوگ به فرایندهای دیجیتال به معنای کاهش سهم انسان در فعالیت ها و افزایش سهم هوش مصنوعی، ماشین و انسان برتر است.
دکتر کردبچه از شخصی سازی محصولات و خدمات، هوشمند شدن عملیات بیمه گری و خسارت، بازاریابی موثر، قیمت گذاری شخصی و تبعیضانه، کاهش تخلفات، کاهش هزینه های عملیاتی، بهبود تجربه مشتری، کاهش اثر مقیاس در عملکرد شرکت ها، افزایش منطقه بازاری و ارتقای کارایی به عنوان آثار تحول دیجیتال در صنعت بیمه یادکرد و افزود، مطالعه اخیر پژوهشکده بیمه در زمینه تجارب کشورهای پیشرو در حوزه تحول دیجیتال صنعت بیمه، حاکی از آن است که اقدامات حمایتی نهاد ناظر این کشورها متمرکز بر سه محور اصلی شامل گفتمان سازی، نهادسازی و تنظیم قوانین و مقررات است.

رئیس پژوهشکده بیمه خاطرنشان کرد، تا کنون اقدامات ارزشمندی در راستای گسترش تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور انجام شده است اما به نظر می رسد که این اقدامات از کفایت لازم برخوردار نیستند و توسعه تحول دیجیتال در صنعت بیمه عزم و اراده جدی و جهادی می طلبد، وی همچنین از مدیران ارشد صنعت بیمه خواست که در برنامه ها و اقدامات شرکت وزن بیشتری به تحول دیجیتال دهند.

رئیس پژوهشکده بیمه در پایان با اشاره به اقدامات کشور آمریکا در حوزه تحول دیجیتال صنعت بیمه، افزود: لازمه تحول دیجیتال در سازمان، تسلط ابزارها و روش های نوین در سه حوزه ی "کاربرد کلان داده با تمرکز بر اینترنت اشیا"، "کاربرد هوش مصنوعی در فرایندها" و "بهره برداری از رایانش ابری برای ذخیره سازی و پردازش داده ها" است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران